Ce inseamna de-pork?


By on Friday, June 04, 2010

Ba, uite ce mi s-a sculat mie ieri sa dau un sarci pe goagle, sa vad ce site-uri mai au numele de pork.

Cu stupoare am realizat, ca in AMERICA, exista un tur de biciclete. Nimic neobisnuit pana acum, dar, acest tur are un nume cu totul si cu totul neobisnuit:

Tour de Pork Ride se numeste faimosul tur de biciclete si gandindu-ma de ce oare se numeste asa, mi-a picat fisa imediat. Pai ba, in America, aia sunt 99,99,9 % obezi, cu peste 150 kg/cap locuitor (bine, exagerez, dar majoritatea's tone umane) si ce s-au gandit organizatorii, ca sa aiba un nume haios sa atragem publicul in numar mare, dar si sa atragem atentia asupra obezitatii, hai sa-i facem pe martalogii astia de participa, porci la propriu. Practic daca participi in acest tur, esti considerat un pork pe bicicleta.


Iata si Logo-ul care mi se pare, nu de pork, ci genial:



Toata stirea mi se pare de pork, dar logo-u asta l-as fura si eu numai ca fara bicicleta. Eu am nevoie doar de PORK.
Site-u cu si despre porci, aici

About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.

1 comentarii de pork: